درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 07:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48153صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 23 آبان 1400 - 06:47
‍نشست تخصصی استانداردهای جهانی روابط عمومی برگزار شد
نشست تخصصی استانداردهای جهانی روابط‌عمومی، روز چهارشنبه 19 آبان 1400 با حضور صاحب نظرات ارتباطات و روابط عمومی، در باشگاه ارتباطات در ایران در کلاب هاوس برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست تخصصی استانداردهای جهانی روابط‌عمومی، روز چهارشنبه 19 آبان 1400 با حضور صاحب نظرات ارتباطات و روابط عمومی، در باشگاه ارتباطات در ایران در کلاب هاوس برگزار شد.
 

به گزارش شارا، در این نشست، دکتر حمید شکری خانقاه، دکتر حسین امامی، دکتر حمید ضیایی پرور، دکتر عباس کاشفی و عباس اعظمی به عنوان سخنران حضور داشتند و دهها نفر از علاقمندان ارتباطات، رسانه و روابط عمومی نیز در روم حضور داشته و در انتهای نشست نیز دیدگاه ها، سوالات و نکات مد نظر خود را بیان کردند.


دکتر حمید شکری خانقاه سخنران اصلی این نشست بود که اخیرا کتابی با عنوان روابط عمومی ایرانی با استانداردهای جهانی منتشر کرده است. او همچنین دبیرکل همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی است که نخستین آن زمستان 1399 در تهران برگزار شد.

دکتر حسین امامی مدرس ارتباطات نیز، در سخنان خود به تازه ترین رویکردهای نوین روابط عمومی در آمریکا اشاره کرد. دکتر حمید ضیایی پرور به آسیب شناسی روابط عمومی در ایران پرداخت و برخی از مهمترین موانع موجود در ساختار روابط عمومی های ایران تا رسیدن به جایگاه استاندارد جهانی را بر شمرد.

مهمترین محورهایی که توسط سخنرانان نشست در طول 140 دقیقه بیان شد:

در آمریکا، شرکتهای تخصصی روابط عمومی، کارها و وظایف روابط عمومی دستگاه ها و سازمان ها و شرکتها را انجام می دهند. اما در ایران برای پست روابط عمومی، نیرو استخدام می شود
 

در سال 2015، ژان والین از انجمن روابط عمومی کانادا به سراغ 20 انجمن روابط عمومی در دنیا رفته و شاخص ها و استانداردهای آنها برای فعالیت در روابط عمومی را استخراج و تجزیه و تحلیل کرده و منتشر کرد. این کار شباهت بسیار زیادی به کتاب آقای دکتر شکری خانقاه دارد.


روابط عمومی ایرانی از بی سر و سامانی رنج می برد. روابط عمومی های ایران در برزخ سنت و مدرنیته مانده اند.
 

دوران جوابیه دادن به رسانه ها به سر آمده است. شبکه های اجتماعی و مردم زودتر از رسانه ها و حتی زودتر از روابط عمومی ها از رویدادها مطلع می شوند. پس باید تعاملات اجتماعی را در میان مردم بالا برد.
 

روابط عمومی در ایران تبعید گاه نیروی انسانی است. مدیران روابط عمومی بیشتر روابط عمومی مدیران بالادستی خودشان هستند تا روابط عمومی سازمان.


مدیران روابط عمومی در ایران اغلب کیف کش مدیران هستند، آنها وکیل مدافع مدیران شده اند و به همین جهت اعتماد عمومی را از دست داده اند.
 

اصلی ترین ماموریت روابط عمومی ، مدیریت تصویر عمومی سازمان نزد افکار عمومی است.
 

استاندارد یعنی شاخص و معیار، اما استاندارد کف کیفیت است و شاخص های تعالی می تواند بالاتر از استاندارد باشد.
 

ادغام روابط عمومی با سایر بخش های سازمان ، اشتباهی استراتژیک است.
 

نیاز به سندی جامع در مورد ارتقای وضعیت روابط عمومی ها در ایران داریم.
 

اخیرا کمیسیون فرهنگی دولت نشستی برگزار کرده که به طرح پیشنهادی وزیر کار برای ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی از مرکز به معاونت وزیر رسیدگی کند. اما اغلب اعضای این نشست با این پیشنهاد مخالفت کرده اند.!


اطلاع رسانی صرف آفت روابط عمومی ها در ایران شده است. امروز عصر تعامل با شهروندان و رسانه های اجتماعی است نه اطلاع رسانی صرف و یکسویه از درگاههای درون سازمانی ...
 

همه اعضا و کارکنان و مدیران یک سازمان، نیروی های بالقوه روابط عمومی آن سازمان به شمار می روند که باید با برنامه ریزی راهبردی ارتباطی از این پتانسیل استفاده شود.
 

تشکیل کنسرسیومی از انجمن ها و تشکل های روابط عمومی در ایران برای تدوین منشور روابط عمومی در کشور و پیگیری این امر در مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد.
 

.دانشگاه ها باید رشته های بین رشته ای و چند رشته ای روابط عمومی در مقاطع تحصیلات تکمیلی راه اندازی کنند.
 

روابط عمومی های دولتی و اغلب سازمان های دولتی فکر می کنند نیازی به افکار عمومی ندارند و به همین جهت به نظر مشتری و مخاطب اهمیتی نمی دهند و روابط عمومی های آنها اغلب عقیم و ناکارآمد است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد